Strony

piątek, 11 marca 2016

 PAPRYKI FASZEROWANE
 


SKŁADNIKI

*4 papryki
*1 łyżka oleju
*1 łyżka mąki...
*20 dag mięsa mielonego
*1 szklanka ugotowanego ryżu
*1 cebula
*przecier pomidorowy(mały)
*sól pieprz do smaku

PRZYGOTOWANIE


Z papryk odkroiłam część z ogonkiem, usunęłam gniazda i umyłam.
Mięso wymieszałam z ryżem, cebulą pokrojoną w kostkę i zrumienioną na oleju, przyprawiłam solą i pieprzem. Tak przygotowanym farszem napełniłam papryki. Wsadziłam do garnka zalałam wodą do max połowy papryki i dusiłam pod przykryciem do 30 min. Na koniec dodałam koncentrat pomidorowy, przyprawiłam odrobiną wegety do smaku i zaprawiłam łyżką mąki.
Zapiekłam swoje papryczki 20min w piekarniku nagrzanym na 220stopni C

SMACZNEGO :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam papryki faszerowane! Moja mama przygotowywala bardzo podobne. Musze w koncu kiedys sama zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się to danie już od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogę się zabrać, choć z Twojego przepisu wnioskuję, że przygotowanie nie jest takie trudne. Muszą bosko smakować !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakują obłędnie :) Zachęcam do zrobienia i życzę smacznego:)
      Daj znać czy smakowały ...pozdrawiam również ;)

      Usuń