Strony

niedziela, 27 września 2015

WEEKENDY I ŁADNA POGODA TO JEST TO CO LUBIĘ !!!

W tygodniu Patka jest w żłobku. W tym czasie ja w wolnych chwilach szperam w necie licząc na to, że znajdę coś ciekawego. Szczególnie interesują mnie imprezy dla dzieci, które odbywają się najczęściej w weekendy. Jeśli trafiam na coś fajnego, to już wiem jak spędzimy z Patką nadchodzące wolne od żłobka dni. Cale dwa dni razem !!!

Tak było i tym razem. Szukałam, szukałam i znalazłam. Impreza pod hasłem BITWY MORSKIE.
Był statek piracki z kapitanem Jackiem Sparrowem i Bosmanem Sinobrodym, który śpiewał szanty i grał na gitarze. Był salon kapitański, skrzynie pełne skarbów, prawdziwe żagle i maszty z rejami. Można było pograć w statki. A swoją drogą kto z Was kiedyś grał??? Ja nawet miałam za dzieciaka grę w okręty ...wiele godzin spędzonych przy zatapianiu ich :) Standardowo malowanie buzi i kolorowanki. W tym przypadku wszystko wiązało się z morzem. Można było też wysłuchać opowieści o tytułowych Bitwach Morskich.

Patka zafascynowana możliwością złowienia swoich pierwszych ryb. Prób było parę, ale się w końcu udała, a to najważniejsze ;) Mogła spróbować swoich sił w zawodach morskich. Jak na pierwszy raz było nie źle. Była też chwila odpoczynku na statku. Ale co się dziwić. Każdemu się czasem należy ...hehe

Przerzucając zdjęcia do komputera okazało się, że byłyśmy w tym miesiącu na czterech imprezach. No cóż. Po pięciu dniach siedzenia w domu, nie wyobrażam sobie spędzić tak też weekendu wiedząc, że gdzieś dzieje się coś fajnego, z czego Patrycja będzie miała frajdę. Tym bardziej, że są tam też inne dzieci. A one dla Patki są wszystkim. Patusia jest bardzooooo dzieciolubna.!!!

Ciekawe co przyniesie kolejny weekend ?!











PS: A tak wyglądała podróż do domu po dniu pełnych wrażeń.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz