Strony

sobota, 26 września 2015

DOBRZE CZASEM ZNÓW POCZUĆ SIĘ JAK NASTOLATKA

Te czasy mam już dawno za sobą. Ba. Nawet bardzo dawno. Bo jakieś 20 lat wstecz.
Przez te lata wiele się zmieniło. Małżeństwo. Rozwód. Nowy związek. Dziecko. Kolejne rozstanie. Tak z grubsza. Nudno nie było. Teraz gdy jestem samotną mamą tym bardziej na nudę nie narzekam.
Ale ...są takie chwile, które mam tylko dla siebie. Najczęściej gdy mała ma po południową drzemkę. Lubię sobie wtedy powspominać minione lata. Teraz doskonałym pretekstem do takiego relaksu jest nominacja od Lady Mama w zabawie Liebster Blog Award. Łańcuszki to nie jest to co uwielbiam, ale pomyślałam czemu nie ...może by się tak odmłodzić choć na chwilę.

Do dzieła :)

Co daje Ci blogowanie?

Zacznę od tego, że piszę od kąt pamiętam. Swoje pamiętniki trzymam skrzętnie schowane na pamiątkę. Teraz postanowiłam pisać nie tylko do szuflady. Licząc na to, że inni znajdą tu coś co im się spodoba i z czego skorzystają.

Twój ulubiony blog i dlaczego?

Pierwszy na jakiego trafiłam to szczęśliva.pl. I póki co na nic fajniejszego nie trafiłam a przeglądalam ich trochę ... Jak się okazało mamy tak samo na imię i Nasze dzieci są w tym samym wieku.

Najfajniejszy wpis na Twoim blogu? (link w odpowiedzi, chętnie przeczytam:))

O opinię należałoby spytać tych, którzy czytają to co piszę. Dla mnie one wszystkie są wyjątkowe, bo są moje ...

Ulubiony zapach perfum?

Od dwóch lat zapach mojej córki <3 :*

Sportsmama czy seximama?

Jedno i drugie. Wszystko zależy od okoliczności przyrody.

Ulubione miejsce na randkę?

Nie ma znaczenia. Najważniejsze żeby osoba była odpowiednia.

W jakiej dziedzinie jesteś specjalistką?

Wszystko co robię, robię najlepiej jak potrafię, ale żeby od razu specjalistka. Takowych nie ma.

Co Cię motywuje do działania?

Zdecydowanie moje dziecko. Przy tych wszystkich zawirowaniach w moim życiu, to gdyby nie Patrycja już dawno miałabym mega depreche jak nie coś gorszego.

Kino czy teatr?

Przez ostatnie 3 lata nie byłam nigdzie. W ciąży częściej w szpitalu niż w domu. A z maluchem ciężko do kina czy teatru. A zostawić nie ma z kim.
Przerzuciłam się na książki i muzykę. Po całym dniu, marzę tylko o ciszy.

Praca marzeń?

Często myślę wolontariacie w hospicjum dla dzieci, albo ośrodku gdzie są maluszki, których nie chcieli rodzice :/

Ulubiona pamiątka z dzieciństwa?

Nie tyle co ulubiona co jedyna. Ma ponad 30 lat. Zachowana specjalnie dla córki, którą jeszcze jako małolata sobie wymarzyłam ...Lalka bobas, naturalnych rozmiarów. Moja córa jest nią teraz oczarowana.

Chwila relaksu dobiegła końca.Dziecię się przebudziło ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz