Strony

piątek, 2 października 2015

SZCZEROŚĆ PRZEDE WSZYSTKIM

To już druga nominacja do Liebster Blog Award
Tym razem nominacja przyszła od Kamatocy
Dziękuje za zaproszenie :)

*Cały świat zatrzymał się w czasie na godzinę,specjalnie dla Ciebie. Co robisz ?
Biorąc pod uwagę, że lubię spać, to z pewnością przespałabym bym ile by się dało.
Swoją drogą godzina to mało ;) ale lepsze to niż nic :)

*Twój sposób na jesienną niepogodę...
Jesień to moja ulubiona pora roku. Być może dlatego, że urodziłam się w październiku, więc nie ma dla mnie jesiennej nie pogody.

*W wolny wieczór wybierzesz; dobrą książkę, czy dobry film ?
Najpierw film potem książka

*Który z własnych postów lubisz najbardziej ?
Nie mam ulubionego. Każdy jest jedyny i nie powtarzalny. A ocena należy do tych, którzy czytają.

*W swoim Mężu/Partnerze najbardziej cenisz...
Męża nie mam od ponad siedmiu lat ...partnera od prawie trzech

*Robiąc zdjęcia najczęściej sięgasz po aparat czy telefon ?
telefon

*Wychodząc z domu najczęściej zapominasz o...
Kiedyś po weekendzie po za domem zapomniałam zabrać kluczy i po powrocie pocałowałam klamkę. Musiałam wracać po kluczę w środku nocy. Od tamtej pry pamiętam o wszystkim

*Zdanie, które odmieniło Ciebie/ Twoje życie...
Długie lata nie miałam dziecka i myślałam, że już się nie uda. Przyszedł jednak moment kiedy usłyszałam BĘDZIE PANI MAMĄ

*Najczęściej sięgasz po wygodne trampki, czy ulubione szpilki ?
Kiedyś tylko szpilki. Teraz tylko trampki. Najwygodniej gdy ma się dziecko.

*Co zrobiłabyś, gdybyś wygrała 500 tys. w totka ?
Pomogłabym najbliższym oraz zapewniłabym mojej córce lepszą przyszłość.

*Twój blog jest dla Ciebie...
Odskocznią. Możliwością poznania nowych ludzi oraz chęcią podzielenia się życiowym doświadczeniem i wymianą tegoż że.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz