Strony

wtorek, 25 sierpnia 2015

BOGATYM BYĆ.CO TO TAK NAPRAWDĘ ZNACZY?!

Pewnie dla każdego coś innego,a jaka jest prawda ...

Bez wątpienia,wygrana w totolotka 35 mln zł to jest coś.Tak naprawdę zapewni spokojne życie na wiele pokoleń.Spokojne pod względem materialnym.Oczywiście zależy od tego co ktoś kto ma taką kasę z nią zrobi.

Możliwości jest tyle na ile pozwoli ludzka wyobraźnia.

Można wesprzeć rodzinę i bliskich znajomych w potrzebie.Być może nawet będą wdzieczni,ale nie koniecznie.Bo zawsze mogą mieć pretensje,że pomoc był zbyt mała.I że tak naprawdę jest się skąpcem,bo przecież stać mnie na większą pomoc.A to to tylko jałmużna.I w ten sposób zdobyłam wrogów.A tak chciałam pomóc.Cóż nie wyszło.Bywa.Zdaża się.

Jest też opcja,ulokowania wszystkich pieniędzy w banku.Niech rośnie procent.Przez następnych parę lat,albo nawet dłużej.A potem się zobaczy co zrobić z taką fortuną.

Zawsze też można iść na żywiął.Kupić wille z basenem.Mieć własnego kucharza.Gosposię.Panią do sprzątania.Panią do wychodzenia z psem na spacer.Nianię dla dziecka i to tę najlepszą ...według własnego widzi mi się. W konsekwencji samemu wygrzewać się na słońcu (gdy jest).Mieć przy sobie dzwoneczek.Na raz gosposia przyniesie pić,na dwa gosposia przyniesie jeść.Kucharz gotuje tylko to na co mamy ochotę jeść itp.Żyć nie umierać.

W grę wchodzi również podróżowanie do wszystkich zakątków tego świata,jakie tylko nam się marzą.

Równie dobrze,przy takich pieniadzach,można pomóc rodzinie,kupić wielki dom z służbą.I żyć na całkiem przyzwoitym poziomie.

Nie mam takich pienięzdzy i być może nigdy nie uda mi się ich wygrać.Nawet szkoda ...myślę sobie.Bo jak wiadomo,pieniądze szczęścia nie dają,ale ułatwiają życie ...nie da się ukryć.

Dla mnie na chwile obecną moim największym bogactwem jest moja córka.
Czekałam na nią naście lat.Traciłam nadzieję,że kiedykolwiek pojawi się w moim życiu taki mały człowieczek jak ona.Gdy się pojawiła mój swiat się przewartościował przynajmniej o 180 stopni.
Jest ze mną ponad dwa lata.I nie wyobrażam sobie żeby mogło jej nie być.
Takie bogactwo jest bezcenne.:)))))!!!

Wygląda na to,że definicji bogactwa nie ma.Kazdy ma swoją własną.

Pozostaje mi życzyć każdemu takiego bogatego życia o jakim marzy. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz