Strony

poniedziałek, 19 października 2015


 
Bez zbędnych formalności. Dostałam 2 dwie nominacje, więc pora nadrobić zaległości i zmierzyć się z nimi. Zabawa jest głównie po to żeby się lepiej poznać.

Tak więc zaczynam od odpowiedzi na pytania Mamy do sześcianu:

Co chciałabyś/chciałbyś w sobie zmienić?
Nic, mam świadomość tego, że jestem taka jaka jestem zewnętrznie i wewnętrznie i dobrze mi z tym.

Największa gafa w Twoim życiu? 
Nie twierdzę, że nie było, ale nie pamiętam takowych.

Ulubiony zwyczaj Bożonarodzeniowy?
Jeśli chodzi o te Święta uwielbiam je całe. Ale chyba najbardziej fakt, że można się spotkać całą wielopokoleniowa rodziną przy stole. Niestety nie udało mi się zorganizować takich Świąt u siebie w domu. Za szybko się wszyscy wykruszyli.

Lubisz muzykę poważną?
Daleka jestem od uwielbiania, ale czasem zdarza się posłuchać

Kiedy ostatnio byłaś/byłeś w teatrze?
Tak dawno, że nie pamiętam

Ulubiony przedmiot w szkole?
Biologia, Historia

Ulubiony gadżet kosmetyczny to ...
Tusz do rzęs

Miłość to ...
Moja córka <3

Jak chciałbyś/chciałbyś spędzić swoja starość?
Z dużą rodziną obok siebie

Co myślisz jak widzisz spadającą gwiazdę?
Obserwowałam nie raz i za każdym razem myślałam życzenie/marzenie

A teraz pora na pytania just Mamy

Czy pamiętasz jakiś sen, który zrobił na Tobie szczególne wrażenie?
Zawsze duże wrażenie robią na mnie sny gdy śnią mi się moja babcia i rodzice.

Gdybyś mogła przenieść się do dowolnego miejsca na ziemi, gdzie byś się znalazła?
Nie wyobrażam sobie być/mieszkać gdzie indziej niż teraz. Raz już się zdarzyło, że przez parę lat mieszkałam w innym mieście i wróciłam do korzeni. Tu mi najlepiej.

Jak powinna wyglądać według Ciebie idealna randka?
Nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Najważniejsze żeby to była odpowiednia osoba.

Czym jest dla Ciebie miłość?
Miłość jest dla mnie najważniejsza, a dla mnie najważniejsza jest moja Patrycja.

Najsmutniejsze wydarzenie w Twoim życiu?
Śmierć mojej babci, oraz śmierć mojej mamy.

Jakie są 3 rzeczy, które sprawiają, że mięknie Ci serce?
Wszystko co ma związek z dziećmi. Gdy moja Patka mówi KAKAJE(kocham cię) i gdy rzuca mi się na szyję i mówi MOJA MAMA

Czy pamiętasz jakieś szczególnie przykre wydarzenie, które spotkało Cię na przestrzeni kilku lat?
Dużo tego jest, ale w ostatnim czasie najsmutniejsze dla mnie to fakt, że moje dziecko ma tylko mnie!

Na co najbardziej zwracasz uwagę w wyglądzie?
Na całokształt

Co Ci skutecznie poprawia humor?
Moja córka i Lejdis !!

Jesteś typem marzycielki, czy raczej twardo stąpasz po ziemi?
Staram się łączyć jesdno z drugim

Jakie jest Twoje doświadczenie w życiu, którego nigdy nie zapomnisz?
Moje dzieciństwo ...tego co przeżyłam nie da się zapomnieć. Paradoksalnie dzięki temu jakie ono było wiem czego się wystrzegać, żeby moje dziecko miało zupełnie inne.
                    

                                                         Dziewczyny dzięki za pytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz