Strony

sobota, 24 października 2015

SŁODKA SOBOTA

Przyznam, że lubię jak wszystko jest po kolei.

Śniadanie, obiad, kolacja. To być musi. Jeśli jest ochota to jest też i  drugie śniadanie i podwieczorek, a nawet coś po między.

Czasem aczkolwiek rzadko po śniadaniu a przed obiadem jest słodkie 2 śniadanie a raczej podwieczorek, jak by nie którzy powiedzieli.

Taki wyjątek zdarzył się dziś. Ale to też nie moja wiana, że ciasto piecze się szybciej niż gotuje zupa.

Postanowiłam, wypróbować po raz pierwszy mega prosty przepis na ciasto czekoladowe.

Potrzebne są tylko 3 składniki.

Masło czekoladowe 1 1/4 szklanki np. Nutella
2 jajka
1/2 szklanki mąki

Wymieszałam wszystko razem. Przerzuciłam do natłuszczonej wcześniej blachę i wstawiłam do nagrzanego piekarnika na 180 stopni na 15 min i włala !

Ja użyłam okrągłej tortownicy, ale może być podłużna blacha, wtedy ciasto będzie grubsze.

Cisto słodkie, przyznaję, ale raz na jakiś czas można się trochę za słodzić.















 
 
SMACZNEGO :)
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz